środa, 9 grudnia 2009

Witam!

Witam wszystkich na mojej stronie www która jest moim projektem biznesowym a zarazem kreatywnym podejściem do osiągnięcia tego co jest prawie niemożliwe.
Mój pomysł nie jest niestety mojego autorstwa. Nie jest z naszego kraju. i nie znam osobiście osoby która go wymyśliła i wdrożyła w życie. Ale moja kopia tego niesamowitego pomysłu jest także kreatywna i liczę iż po części chociaż przybliży mnie do osiągnięcia mojego celu.
Pomysł polega na wymianie książki autorstwa sławnego pisarza Roberta Kiyosakiego pt. "Bogaty ojciec, biedny ojciec" na inne rzeczy które także dalej będę wymieniał na kolejne inne dobra rzeczowe :)
Projekt mam nadzieję uda się w naszym pięknym kraju, tak jak za wielką wodą. Każda wymiana będzie przybliżać mnie do mojego marzenia: Założenia własnego dochodowego biznesu oraz pięknej motywującej innych historii z nim związanej. Chce udowodnić że u nas także da się dojść od zera do milionera, że nie jest to marzenie ściętej głowy, że da się, mimo pewnie wielu przeciwności losu.
Na niniejszej stronie będzie widniała lista na co zamieniłem książkę:) i w jakim mieście była rzecz na którą się wymieniałem. Miejmy nadzieję że projekt będzie pomyślnie przebiegał i udowodnią wszystkim niedowiarkom że w Polsce da się, bez znajomości i wypchanego portfela (na początku) można dojść do czegoś wielkiego i wspaniałego.
W naszym Kraju także można znaleźć Eldorado:)



Tak więc zaczynamy! Wymień się ze mną na coś, zaczynamy od książki! I śledź losy mojego projektu! oferty proszę kierować na adres e-mail:
wymiensienabiznes@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz