środa, 30 grudnia 2009

O co tu wogóle chodzi? Róbmy Pierwszy Biznes!!!

Zapewne zastanawiacie się jaki jest cel mojego przedsięwzięcia?Co rozumie przez słowo "Biznes"? Co to wszystko ma znaczyć i po co to robię?
Już wszystko wyjaśniam. Otóż Celem całego zamieszania stworzonego przeze mnie jest osiągnięcie czegoś czego jeszcze mało kto dokonał, mało kto wie, i mało kto wierzy że może się udać. jestem chyba idealistą;) ale przecież wiele osób narzeka na naszą Polskę. Że się nie da, że podatki zeżrą nas, że w Polsce ludzie są chytrzy na pieniądze i chciwi, ogólnie u Nas nic nie da się zrobić... Bo Cię wyklną, zmieszają z błotem i nie dadzą żyć.
Ja na to mówię NIE. Nie wierzę w to, bo nie chce wierzyć. U nas tak samo się da jak wszędzie indziej. Wielu polaków robi rzeczy wielkie u nas, nie za granicą. Tak więc i mnie może się udać. I uda się z pomocą osób które chcą być częścią tej naszej historii która ma początek teraz;).
A wierzcie mi w Polsce też da się osiągnąć wszystko! Trzeba tylko odpowiednio MOCNO chcieć to OSIĄGNĄĆ!!!
Biznes?- słowo które przewija się dość często w moim projekcie, słowo i to co pod nim się kryje do którego właśnie dążę. Biznesem w projekcie nazywam rzeczy na które jest wymieniana książka "Bogaty ojciec, Biedny ojciec".
Miarą mojego Biznesu- mojego sukcesu, będą właśnie wymienione dobra z biegiem kolejnych transakcji. Wartość ostatniej rzeczy na którą się wymienię. A może ktoś chce się wymienić na spotkanie z jakimś biznesmenem? może kolejną rzeczą wymienialną będzie kurs lub warsztaty o charakterze biznesowym? Możesz wymienić ze mną dosłownie Wszystko! Byle do przodu, byle wartość dokonywanych transakcji była coraz wyższa. A może Ta książka jest dla Ciebie więcej warta niż dla kogoś innego? Dolicz do tego ideę oraz to że uczestniczymy w czymś co tworzy piękną niezapomnianą otoczkę- Historię.
Dokładnie za rok chcę zobaczyć do czego doszedłem, jakiego rozmiaru jest mój pierwszy biznes:)

POCZĄTEK projektu: 01.01.2010r
KONIEC projektu: 31.12.2010r.

Mam rok na mój Biznes, mam rok by udowodnić sobie i wam że u nas także się DA.
Zaczynamy od książki Kiyosakiego, dojdziemy o wiele dalej w naszym projekcie "wymień się".


adres e-mail z propozycjami na wymianę w projekcie: wymiensienabiznes@gmail.com


Oczywiście nie zaprzestaję na tym projekcie:) moim celem jest zdobyć na dzień dzisiejszy mój pierwszy milion złotych (1.000.000 zł), będę robił wiele by go zdobyć, będę starał się go zdobyć nie poprzez pracę na etacie, ale poprzez mniejsze czy większe inwestycje i myślenie.
W niedalekim czasie założę kolejny bliźniaczy blog o mojej drodze do osiągnięcia miliona. Wiem że podobnych blogów w polskim i światowym internecie jest wiele, ale wiem także że ludzie którzy pisali te blogi nie do końca wiernie i uparcie dążyli do celu. Nie każdy doszedł do tego miliona pomimo rozbudowanych pomysłów na blogach. Brakowało uporu, pomysłów i dobrych realizacji.
Mnie się uda. Dam radę. Wiem to. To jest tylko kwestia czasu.
Będę opisywał swoją drogę do tych pieniędzy, do mistycznego miliona. Oczywiście jeśli będziecie chcieli- o czym mam nadzieje powiadomicie mnie przez e-mail. Będę także doradzał jak dojść do tego miliona, gdzie widzę szansę na jego zdobycie, jakie znam fajne pomysły na zarobienie pieniędzy, jak pozbyć się długów itp.

Proszę pisać na adres: biegpomilion@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz